نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی اصغر نودهی گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به دلیل مشکلات و فراهم نشدن زیر ساخت فنی در بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

او افزود: این آزمون قرار بود در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ اسفند برگزار شود و بیش از ۲ هزار نفر از خراسان شمالی برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند.


بیشتر بخوانید 


او گفت : نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برای اولین بار به صورت مجازی در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

نودهی گفت: برنامه‌های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران شیوع ویروس کرونا تعطیل نشد و با همت فعالان قرآنی به صورت مجازی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.