ورود اولین محموله واکسن کرونا به هشترود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود از ورود اولین محموله واکسن کرونا به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جعفرزاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود از ورود اولین محموله واکسن کرونا  به هشترود برای تزریق به  کادردرمان بیمارستان امام حسین (ع)  این شهرستان خبر داد.

جعفرزاده گفت: امروز نخستین محموله واکسن کرونا شامل ۴۵ دوز به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود وارد شد که ۳۰ دوز آن برای کادر درمان و ۱۵ دوز دیگر نیز برای مراکز ۱۶ ساعته هشترود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جعفرزاده گفت: حضور مردم به صورت تجمعی در مراسم عروسی و مجالس ترحیم و آرامستان‌ها می‌تواند باعث انتشار بیماری کرونا شود لذا لازم است با فرهنگ سازی در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا تلاش کنیم.

او گفت: اگر شهروندان ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند در اسفند با موج پیشرفته تری از بیماری روبرو می‌شویم و بیمارستان‌ها شرایط ناگواری پیدا می‌کنند همچنین با نزدیک شدن به عید نوروز مردم باید مانند پارسال ضوابط را رعایت و از رفتن به مسافرت خودداری کنند.

جعفرزاده گفت: در طول یک هفته گذشته ۵ مورد مثبت داشتیم که متاسفانه ۱ نفر فوت و ۱ نفر ازب یمارستان ترخیص و ۳ نفر هم در بخش کرونایی بیمارستان امام حسین (ع)  بستری هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار