خانه‌های عالم روستا‌های مهریز نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: برای تکمیل پنج خانه عالم در روستا‌های مهریز به پانزده میلیارد ریال بودجه نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مومن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: تاکنون ۱۲ خانه عالم در روستا‌های پرجمعیت بخش مرکزی در دهستان‌های خورمیزات، تنگ چنار، ارنان، بهادران و میانکوه با همراهی مسئولان احداث و با هدف ارائه خدمات فرهنگی، تبلیغی و برنامه‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

او افزود: برای تکمیل پنج خانه عالم در روستا‌های کردآباد، کبک‌آباد، مرزعه هاجر، علی‌آباد چهل‌گزی و تنگ چنار بخش مرکزی این شهرستان به پانزده میلیارد ریال بودجه نیاز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز به تقویت حوزه علمیه برای تربیت طلبه با توجه به توسعه شهر و افزایش جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: تقویت حوزه‌های علمیه بسیار حیاتی بوده و لازم است نوجوانان و جوانان مستعد حوزه علمیه و فراگیر علوم دینی در شهرستان نسبت به ثبت نام و گذراندن مراحل روحانیت اقدام کنند تا خلأ موجود برطرف شود.

حجت الاسلام مومن اظهار داشت: نسبت به مساجد در سطح شهرستان و جمعیت موجود موضوع روحانی در مهریز باید تقویت شود تا بتوان جوابگوی مسائل فرهنگی باشیم.

او ادامه داد: هم‌ اکنون ۷۲ روحانی در شهر و روستا‌های بخش مرکزی به تبلیغ و انجام امور فرهنگی مردم و جوانان مشغول هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.