دادستان عمومی و انقلاب قم؛

مکلف به حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان هستیم

حجت الاسلام غریب گفت: ما مکلف به حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان هستیم، اما با کسانی که در پوشش فعالیت اقتصادی اقدامات مجرمانه انجام بدهند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه کلاهبرداران سودجو به دنبال فرصتی مناسب جهت اغفال افراد زودباور هستند گفت: خوشبختانه اکثر پرونده‌های موجود در دادسرا منتهی به قرار نهایی و به دادگاه ارسال‌شده است و در حال حاضر هیچ پرونده اقتصادی باز و نیمه‌تمام در دادسرای استان وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قم با تأکید بر اینکه عموم مردم باید مراقب واگذاری نقدینگی خود و سرمایه‌گذاری در برخی از بخش‌های خصوصی باشند عنوان کرد: بسیاری از پرونده‌های اقتصادی با تعداد شکات بالا در مرحله اجرای احکام است و مال‌باختگان نگران بازگشت نقدینگی خود نباشند.

حجت الاسلام غریب با اشاره به مشکلات مردم در پرونده گوهر ناز ابراز کرد: همان‌طور که سیاست دستگاه قضایی اعلام کرده است ما مکلف به حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان هستیم، اما با کسانی که در پوشش فعالیت اقتصادی اقدامات مجرمانه انجام بدهند برخورد جدی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم یادآورشد: تنها توصیه ما به شهروندان گرامی این است که اگر افراد وعده پرداخت سود بیش از ۳۰ درصد را می‌دهد آگاه باشند که آن فرد فعال اقتصادی نیست و در قالب جذب سرمایه اقدام به اعمال غیرقانونی می‌نماید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار