تجهیز اماکن تاریخی استان زنجان به سامانه فروش بلیت الکترونیک

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در تمامی اماکن تاریخی استان زنجان طرح مجهز سازی به سامانه فروش بلیت الکترونیک اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، موزه‌های باستان‌شناسی ابهر، موزه مردان نمکی و غار کتله خور به سامانه خرید الکترونیکی بلیت مجهز می-شوند.

او ادامه داد: استان زنجان با داشته‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی و تنوع اقلیمی و طبیعی کم‌نظیر، جزء مقاصد برتر گردشگری داخلی و خارجی در همه فصول است.

ارجمند تشریح کرد: با ارائه خدمات الکترونیک می‌توان تا حدود زیادی از تجمعات کاست و  ارائه خدمات الکترونیک گامی است که با شعار دولت الکترونیک از گذشته آغازشده و با شیوع کرونا شدت گرفت.

او ادامه داد: ازآن‌جهت که اماکن گردشگری استان زنجان همه ‌ساله در فهرست پربازدیدترین اماکن کشور قرار داشته‌ اند و  گردشگران و مسافران بسیاری برای بازدید از این بنا‌ها با صف‌های طولانی مواجه می‌شدند و بهترین راه ‌حل اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی بهره ‌مندی از خدمات الکترونیکی است ،بستر‌های مناسبی برای آن فراهم‌شده.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با اشاره به امکان خریداری بلیت الکترونیکی اماکن گردشگری تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی از سه روش مختلف گفت: روش اول مراجعه به وب ‌سایت خرید آنلاین بلیت به آدرس اینترنتی www.tafrihati.com و پرداخت اینترنتی از درگاه بانک و دریافت بلیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: استفاده از ابزار‌های نوین برای افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به پرتال اداره کل و یا پرتال bilit.tafrihati.com نسبت به تهیه بلیت الکترونیک و خرید آنلاین اقدام نموده و با مراجعه به موزه دیگر منتظر صدور بلیت نباشند.

او افزود: در روش دیگر متقاضی می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه فروش بلیت اقدام به خرید نماید؛ که البته امکان دریافت نرم‌افزار با دو روش فراهم‌شده و متقاضی می‌تواند با اسکن QRcode، آدرس لینک برنامه یا با ارسال کلمه iran به شماره ۳۰۰۰۷۱۷۱ نرم‌افزار موردنظر را دریافت کند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.