بازسازی مناطق زلزله زده با مصالح استاندارد

استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست کارگروه زیربنایی استان با اشاره به زلزله سی سخت گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.
 
کیامرث حاجی زاده افزود: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان‌ها نقش بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می‌تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان‌ها در مقابل زلزله شود.
 
بهمن رحمتی مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: لیست واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر، به دستگاه‌های ذیربط از جمله: استانداری، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، دبیرخانه شورای فنی، نوسازی مدارس و اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شده است.

بهمن رحمتی بیان کرد: واحد‌های تولیدی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده را داشته و لذا انتظار می‌رود پیمانکاران و دستگاه‌های متولی از حداکثر ظرفیت واحد‌های تولیدی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.