کاهش ۲۹ درصدی تلفات حوادث رانندگی در استان همدان

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۳۲۹نفر در حوادث رانندگی در استان جان باختند.

 ارتین کمالی مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه در ده ماهه امسال تلفات حوادث رانندگی ۲۲ درصد کاهش داشته است بیان کرد: آمار مصدومان تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال ۳۲۹ نفر در حوادث رانندگی جان باختند در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۲۴ نفر بوده است.

کمالی با بیان اینکه بر اساس این آمار به نظر می‌رسد با کاهش برخی محدودیت‌های کرونایی سفر‌ها کاهش داشته و ما شاهد کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی هستیم افزود: روز گذشته نیز یک دستگاه خودرو پراید در محور قهاوند با اثابت به یک دستگاه کامیون حادثه آفرید و متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند.

این مسئول قضایی گفت: انتظار می‌رود هموطنان عزیز نیزضمن پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و در صورت ضرورت انجام سفر، حتما نکات و هشدار‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند و قوانین و توصیه‌های راهنمایی و رانندگی را نیز با دقت رعایت کنند تا ضمن جلوگیری از اوج گیری مجدد بیماری کرونا، شاهد تلفات کمتر در حوزه تصادفات باشیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی مصدومان در این مدت از سال، اظهار داشت: در ده ماهه امسال چهار هزار و ۹۵۷ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد سه هزار و ۶۴۶ نفر مرد و یک هزار و ۳۱۱ نفر زن بودند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار