مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خبرداد ؛

برگزاری جشن نیکوکاری با بهره گیری از شبکه شاد در خراسان شمالی

مجید الهی راد گفت: با توجه به برگزاری الکترونیکی و مجازی جشن نیکوکاری ، شبکه شاد ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ نیکوکاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان به اهداف برگزاری این جشن اشاره کرد و گفت: با توجه به استفاده اغلب دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها از نرم افزار شاد، این رسانه می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموزان و والدین آن‌ها در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری باشد.


بیشتر بخوانید 


او ابراز امیدواری کرد  که در ۱۳ اسفندماه و روز جشن نیکوکاری از طریق برنامه شاد به طور همزمان بتوانیم کمک خوبی برای محرومین جمع آوری کنیم.

او به ضرورت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی در این زمینه می‌تواند فقر و محرومیت را در جامعه ریشه کن و یا به حداقل برساند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه طرح ایران مهربان با هدف دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند توسط کمیته امداد با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در دست اجرا است، تصریح کرد: هدف این است که برای ۶ هزار فرزند یتیم و محسنین نیازمند حامی یابی شود و هر فرزند یتیم و نیازمند ماهیانه حداقل ۷۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.