سال ۱۴۰۰ در‌های شهربازی پارک ملت مشهد گشوده می‌شود

پس از بهسازی و بازسازی شهربازی پارک ملت مشهد، این مجموعه برای سال ۱۴۰۰ آماده پذیرایی از گردشگران و مجاوران مشهدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  لیلا نوروزی سرپرست مدیریت دارایی‌ها و توسعه خدمات شهرداری مشهد گفت: به منظور بهسازی، بازسازی و استانداردسازی دستگاه‌های شهربازی پارک ملت، برای پروژه‌های این مجموعه در حوزه تجهیزات، فضاسازی و ابنیه اقدامات لازم صورت گرفته است.

او افزود: بر طبق پیش بینی‌ها بخش زیادی از این اقدامات جهت بازگشایی مجدد شهربازی پارک ملت تا تیرماه امسال اعمال شد، اما با تداوم شرایط همه گیری و ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا امکان بازگشایی این مجموعه فراهم نگردید، در نتیجه بهمن ماه با اعلام وضعیت آبی کرونا در شهرمشهد و اتمام عملیات اجرای پروژه، مقرر شد مجموعه مذکور با رعایت تمامی ضوابط بهداشتی در سال آینده فعال شود.


بیشتر بخوانید



سرپرست مدیریت دارایی‌ها و توسعه خدمات شهرداری مشهد با اشاره به آغاز واکسیناسیون وامیدواری ایجاد شده در کنترل شرایط، پیش بینی ستاد ملی کرونا را کاهش شرایط پاندومی در سال آینده دانست و ادامه داد: مجموعه شهربازی پارک ملت با ارتقا کیفیت قابل توجهی آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی می‌باشد و ساعت فعالیت این مجموعه در بازه زمانی خارج از محدودیت‌های تردد خواهد بود.

نوروزی بیان کرد: به منظور حفظ حقوق سرمایه گذاران، کارشناسان حوزه فنی پس از بررسی‌های لازم مدل قرارداد مجموعه مذکور را به صورت یکساله و با لحاظ کنترل ریسک حضور بهره بردارطراحی کرده اند، در این مدل با لحاظ امکان ادامه روند شرایط قرنطینه، عدد مشخصی از درآمد شهربازی که شامل هزینه‌های نگهداری و بهره برداری است متعلق به بهره بردار خواهد بود و سهم شهرداری از مازاد درآمد‌ها به دست می آید.

او تصریح کرد: فضای رو بازاین مجموعه و رعایت تمامی ضوابط اطمینان خاطر نسبی برای شهروندان ایجاد می‌کند که به تبع مراجعه و استقبال از شهربازی را پیش رو خواهد داشت، همچنین اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه مربوطه در قالب فراخوان منتشر شده است که که از طریق سایت معاونت اقتصادی شهرداری مشهد به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی می‌باشد.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.