بیش از ۹ تن آرد و نهاده دامی در میاندوآب کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب از کشف بیش از ۹ تن آرد و نهاده دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، سرهنگ فخرالدین رستم پور  جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب اظهار کرد: به دنبال اطلاع مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سودجو با خرید آرد و نهاده‌های دامی یارانه‌ای از نانوایان و دامداران شهر‌های اطراف، آن‌ها را دپو نموده و در فرصت مناسب با پوشش نهاده‌های دامی و با قیمت گزافی بفروش می‌رسانند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی شهرستان، خودرو کامیون حامل آرد و نهاده‌های دامی را شناسایی و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این کامیون ۱۷۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی شامل شش هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه و دو هزار و ۵۶۰ کیلوگرم نهاده‌های دامی شامل کنسانتره وسبوس به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف وضبط شد.

رستم پور اظهار کرد: دراین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب تصریح کرد: پلیس باافرادی که با احتکار و قاچاق کالا و اقلام ضروری، زندگی ومعیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌نماید و از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس در جریان بگذارند.

او گفت: ازعموم شهروندان دلسوز، مومن ومتعهد تقاضا داریم هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی ومحتکران را با پلیس مبارزه با کالا وارز باشماره تلفن۴۵۲۲۵۷۱۰ درجریان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.