جذب سرمایه گذاران با تکمیل زیرساخت‌های لازم در اردبیل شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، یکی از اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از لازمه‌های حضور سرمایه گذاران در استان، تأمین و احداث زیرساخت‌های مناسب است که در این زمینه بایستی توجه ویژه‌ای به ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان شود.

او افزود: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم و جدی این شرکت، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی است که امیدواریم با حمایت مدیران استانی، به این هدف مهم دست یابیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با همراهی، همکاری و حمایت مسئولان، مشکلات و کمبود‌های لازم در شهرک‌های صنعتی مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک شود.

اهلی شهرک‌های صنعتی را بهترین مکان ممکن برای سرمایه گذاران دانست و بیان کرد: با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده و تسهیلات در نظر گرفته شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان برای سرمایه گذاران است، چونکه تمامی امکانات اولیه و زیرساخت‌های ضروری در آن تأمین شده است.

او تصریح کرد: البته ممکن است کاستی‌هایی هم در این راه وجود داشته باشد که تلاش می‌شود تا با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مشکلات، جذب سرمایه گذاری‌ها در استان از شتاب بیشتری برخوردار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در پایان افزود: حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد و توسعه اقتصادی کشور را به دنبال خواهد داشت و حمایت از صنایع کوچک به تولید زود بازده خواهد رسید و به عبارتی دیگر توسعه صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت کشور است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار