تلاش برای اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط در روزهای پایانی سال

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: طی روز‌های پایانی سال تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از ارفاقات حقوقی برخوردار شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران همراه تعدادی از قضات محاکم و شعب مختلف اجرای احکام در اجرای طرح پایش قضایی در ندامتگاه ورامین حضور یافت و به پرونده‌های زندانیان رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از این ندامتگاه گفت: طی روز‌های پایانی سال خانواده‌های این افراد چشم انتظار هستند و تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تاسیسات و ارفاقات حقوقی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم نهاد‌های اجتماعی بیش از گذشته به کمک مددجویان بیایند تا شاهد تکرار جرم و بازگشت آنان به ندامتگاه نباشیم و به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا در حقیقت زندان را تبدیل به دانشگاه و آموزشگاه کنیم.

در این بازدید که سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز حضور داشت در خصوص مددجویان ندامتگاه ورامین گفت: طی این مدت و با حضور و تلاش قضات، مسئولان و مددکاران این مرکز، تعداد ۱۹۲ نفر ضمن دریافت احکام تخفیفی و برخورداری از رافت دستگاه قضایی، از این مرکز آزاد شده و به کانون خانواده بازگشته اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار