ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خوشنویسی اوقاف

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: تا کنون بالغ بر ۶۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جلسه هم اندیشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در حوزه خوشنویسی گفت: تا کنون بالغ بر ۶۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و براساس پیش بینی‌ها این تعداد تا پایان مهلت ارسال آثار به چندین برابر خواهد رسید.
حجت الاسلام مصطفی مجیدی گفت: قزوین سابقه بسیار درخشانی در زمینه خوشنویسی دارد و این اداره کل سعی می‌کند با استفاده از ظرفیت هنرمندان قزوینی بتواند به بهرتین شکل ممکن این جشنواره را برگزار کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه خوشنویسی می‌توانند عکس آثار خود را در قالب آیات، روایات، دلنوشته، اشعار و سایر موضوعات مرتبط با وقف و اوقاف را به آدرس دبیرخانه واقع در بلوار باهنر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و یا به آدرس اینترنتی qazvinvaghffestival@amail.com ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور هم گفت: خوشنویسی یکی از حوزه‌های ممتاز و ویژه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری است و باید زمینه حضور حداکثری هنرمندان در این جشنواره فراهم شود.

حجت الاسلام غلامرضا عادل افزود: خوشنویسی یکی از حوزه‌های ممتاز و ویژه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری می‌باشد، چرا که هم استان قزوین خاستگاه این هنر و منبع مفاخر، هنرمندان و اساتید فراوان از گذشته تا کنون بوده و هم سبقه درخشان در برگزاری همایش ها، سمینارها، جشنواره‌ها و دوسالانه‌های خوشنویسی دارا می‌باشد.

او اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر در استان قزوین یک کارگروه منسجم، متخصص و با تجربه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در حال فعالیت هستند که نوید یک جشنواره باشکوه و مناسب را می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار