شهروندخبرنگار آذربایجان شرقی؛

بازی با جان مردم در شهرک آزمایش تبریز! + فیلم

شرایط محل آزمون رانندگی در شهر تبریز به نوعی بازی با جان مردم است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وجود صف‌های طولانی به مدت نسبتا زیاد برای فرا رسیدن نوبت آزمون بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آن هم در روز‌های کرونایی بسیار خطرناک است و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از سال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع:شهروندخبرنگار - تبریز

 

متن پیام شهروندخبرنگار

اینجا شهرک آزمایش تبریز وصفی که تشکیل شده مربوط به شرکت کنندگان در آزمون گواهینامه رانندگی است. بر اساس آنچه مشاهده می‌شود حتی حداقل فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت نشده است. به نظر می‌رسد یا درک درستی از نحوه انتقال ویروس کرونا نداریم و یا اینکه سلامت خود و جامعه در اولویت ما نیست.


بیشتر بخوانید:

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۸:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام و ادب،کاملا درسته ،روز چهارشنبه ۹۹.۱۲.۱۳ من هم برای کاری رفتم، واقعا اسفناک بود .جمعیت زیادی در داخل یک سالن برای آزمون آیین نامه بیسوادی جمع شده بودند. بیرون هم صف های طولانی. یعنی ریاست محترم نیروی انتظامی تبریز از این وضعیت خبر ندارند یا اینکه بی تفاوت له سلامت مردم هستند.
آخرش هم مشکلم حل نشد چون گفتند باید در طی یک سال گذشته می‌آمدی و وقتی گفتم تعطیلی ها ی کرونا و توصیه های وزارت بهداشت و خطر باعث شد فاصله بیافته هیچ التفاتی نکردند و گفتند باید می‌آمدی حتی اگر کرونا می‌گرفته.این منطق اصلا قابل پسندی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
این شلوغی مربوط به روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه است برای آزمون راهنمایی و رانندگی ،بنده هم در داخل صف بودم از ساعت ۱۰ و۱۵ دقیقه داخل صف شدم تا اینکه حدود ساعت ۱۴ بعد از ظهر نوبتم رسید قبلاً امتحان آزمون را در آموزشگاههای رانندگی از شرکت کنندگان می گرفتند ولی حالا همه شرکت کنندگان را به شهرک آزمایش می فرستند و باید ساعتها در صف منتظر ماند،در ضمن کسانی که از شرکت کنندگان امتحان می گرفتند اخلاق درستی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خدا برکت بده به این همه دورهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
صف مرغ بازی با جان مردم نیست؟
آخرین اخبار