ثبت نام کارگاه‌های برخط ویژه فصل بهار در مهاباد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از آغاز ثبت نام کارگاه‌های برخط ویژه فصل بهار در کانون‌های این شهرستان خبر داد.

نصرتی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود:علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در در پایگاه مجازی کانون به آدرس agharbi.kpf.ir ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید

نصرتی زمان شروع کلاس‌ها را ۲۱ فروردین سال جاری اعلام کرد و اضافه کرد:داستان نویسی، شعر سرایی، نوشتن خلاق، موسیقی ارف، موسیقی ارف، خوشنویسی، نقاشی، کاردستی نقاشی روی شیشه طراحی، قصه گویی، فلسفه برای کودکان، کاغذ و تا، حال خوش زندگی (مهارت شاد بودن) و بازی و سرگرمی عناوین کارگاه‌های ترم بهار در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهابادگفت:برای شرکت کنندگان در دوره‌ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.