۳ کتابفروشی از مهاباد در طرح زمستانه کتاب ۹۹ حضور دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: در طرح زمستانه کتاب ۹۹ از مهاباد ۳ کتابفروشی حضور فعال دارند.

سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۲۱ کتابفروشی از آذربایجان غربی در طرح زمستانه کتاب ۹۹ حضور فعالانه خواهند داشت که سهم مهاباد از این تعداد ۳ کتابفروشی است.

جوانبخت افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نظیر طرح پاییزه ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: پاتوق کتاب ارومیه، پرهام، حسینی، خانه دوست، درنا، زارع، سلیمی، شهر کتاب بوکان، شهر کتاب ارومیه، علوم دانشگاهی، موکریان، نمایشگاه کتاب ختایی، کافه کتاب ارومیه، کتاب پیام، کتاب گزینگ، کتاب مهرگان، کتابسرای بشری، کتاب موکریان، کتابفروشی صالحی و ظرافت از جمله کتابفروشی‌های عضو این طرح هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: از این تعداد ۱۲ کتابفروش از مرکز استان و ۹ کتابفروش از شهرستان‌ها شرکت کرده‌اند.

جوانبخت گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد نداشتند و کافی بود با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.