برگزیدگان پنجمین دوره نشان امین الضرب مشخص شدند

در پنجمین دوره از اعطای نشان امین الاضرب، برگزیدگانی که نشان امین الضرب به عنوان برترین کارآفرین دریافت می‌کنند معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پنجمین مراسم اعطای نشان امین‌الضرب و ۱۳۷ سالگی اتاق بازرگانی تهران، برگزیدگان این مراسم که نشان امین الاضرب را دریافت کرده اند مشخص شدند.
 
در این مراسم از برگزیدگان حوزه کارآفرینی با حضور جهانگیری، معاون  اول رئیس جمهور و حناچی شهردار تهران تقدیر شد.
 
برگزیدگان پنجمین دوره نشان امین الاضرب مشخص شدند
 
اسامی برگزیدگان سمت
 فریدون شیرین‌کام  پژوهشگر و نویسنده که کتاب‌های متعددی در حوزه زندگی و کسب‌وکار کارآفرینان و فعالان اقتصادی به رشته تحریر درآورده، مورد تقدیر و تشویق پارلمان بخش خصوصی پایتخت قرار گرفت.
اکبر لاجوردیان از بنیانگذاران گروه صنعتی بهشهر، از پیشکسوتان صنعت، از سوی اتاق بازرگانی با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت.
رضا تهرانچی کارآفرین پیشکسوت و بنیانگذار گروه صنعتی ویتانا، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.
غلامرضا ذوالانواری کارآفرین پیشکسوت در عرصه فرش ایرانی و پدر گبه ایران، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.
جمشید بردبار مدیرعامل شرکت الکترونیک افزارآزما و کارآفرین صنعتی، به پاسداشت فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.
محمدرضا نعمت زاده وزیر سابق صمت
سیدمحمد احرامیان بنیانگذار و رئیس هیات مدیره فولاد یزد، به پاسداشت فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی و فعالیت‌های نیکوکارانه اجتماعی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار