ریلمی در حال ساخت یک گوشی ارزان قیمت است

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی خبر از فعالیت شرکت ریلمی روی یک گوشی ارزان قیمت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ایام اخیر اطلاعات نسبتا زیادی درباره گوشی جدید شرکت ریملی یعنی Realme GT در فضای مجازی منتشر شده و به نوعی توجه طرفداران دنیای گوشی‌های هوشمند به این گوشی جلب شده است. در این میان چند تصویر سه بعدی توسط یکی از بزرگ‌ترین منتشر کننده‌های اطلاعات جاسوسی در حوزه موبایل در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت ریملی در حال ساخت یک گوشی مقرون به صرفه بوده اما هنوز نام این گوشی منتشر نشده است. در رندرهای منتشر شده از گوشی ارزان قیمت ریملی مشخص است که این شرکت از یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین جلوی آن استفاده کرده است.

این گوشی ارزان قیمت دارای یک جک 3.5 میلی متری برای هدفون است و از شیار کارت SD پشتیبانی می‌کند. در بخش پشتی و در بخش دوربین اصلی این گوشی شاهد استفاده از دوربین سه گانه برای عکاسی هستیم که به کمک یک مستطیل از بدنه این گوشی جدا شده است. در حال حاضر تصاویر منتشر شده اطلاعاتی درباره سنسورهای استفاده شده در این گوشی نمی‌دهد اما به احتمال بسیار زیاد کیفیت تصاویر گرفته شده توسط این دوربین بسیار بالاتر از سری Realme 8 خواهد بود.

ریلمی

اطلاعات بخش پشتی گوشی ارزان قیمت ریملی

اگر بخواهیم درباره تصاویر منتشر شده از این گوشی کمی بیشتر توضیح دهیم باید به وجود سنسور اثر انگشت در بخش پشتی این گوشی اشاره کنیم. گفتی است که بخش پشتی این گوشی نیز به طور کامل از شیشه براق ساخته شده است. در میان دوربین‌های اصلی موجود در پشت این گوشی نیز یک فلش به چشم می‌خورد که در محفظه جداکننده دوربین از بدنه قرار دارد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی ازاین گوشی منتشر نشده است و باید تا زمان رونمایی شرکت ریملی از این گوشی منتشر ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار