تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز

فرماندار شهرستان مهریز گفت: پنج نفر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارع زاده  فرماندار شهرستان مهریز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی این شهرستان، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در کسب معارف اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، بر اساس منابع مستند و معتبر است و این جشنواره می‌تواند با معرفی کتاب‌های خوب مروج سبک زندگی رضوی باشد.

او ایران را کشوری صاحب تمدن و فرهنگ دانست و گفت: شکوفایی تمدن ایرانی با کتاب محقق می‌شود و شکوفایی تمدن نوین ایرانی- اسلامی نیز از طریق کتاب و کسب معارف اهل بیت (ع) به عنوان پیشوایان هدایت شکل می‌گیرد.

زارع زاده مهریزی با اشاره به آسیب‌های ناشی از نبود استفاده صحیح از فضای مجازی، ادامه داد: قدم زدن در ساحل امن کتاب و لمس کردن برگ‌های کتاب یکی از بهترین تفریحات است و ان شاءالله همه مردم به ویژه کودکان و نوجوانان این عنصر اثرگذار در توسعه فرهنگی یعنی کتاب را از یاد نبرند.

در پایان هریک از اعضای انجمن به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در زمینه کتابخوانی پرداختند و از آقای علیرضا محسنی و خانم‌ها اکرم دهقان، فاطمه السادات بیک و زینب فلاح (برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی) تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار