برگزاری نخستین جشنواره نقاشی "شهر از نگاه کودک"

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:در آستانه فرارسیدن بهار سال ۱۴۰۰ جشنواره نقاشی" شهر از نگاه کودک" برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن بهار سال ۱۴۰۰ از کودکان شهر قزوین دعوت می‌شود تا آثار هنری (نقاشی) خود را به اولین دوره مسابقه نقاشی کودک " شهر از نگاه کودک " ارسال کنند.

قاسمی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با هدف آشنایی بیشتر با علایق کودکان شهر و همچنین دیدگاه آن‌ها در خصوص فضای شهری، مسابقه نقاشی را با موضوع "شهر از نگاه کودک" برگزار می‌کند.

او اضافه کرد: محور‌های این مسابقه قزوین زیبا، شهری که من دوست دارم و قوانین و دستورالعمل‌ها است که شهروندان می‌توانند با مطرح کردن این محور‌ها از کودکان خود بخواهند که با ایجاد یک اثر هنری "نقاشی" در این مسابقه شرکت کنند.

قاسمی افزود: اندازۀ آثارباید طرح افقی یا عمودی در قطع استاندار A۴ باشد و همچنین تمام آثار هنری باید با وضوح بالای ۳۰۰ DPI اسکن شده و به عنوان JPG ذخیره شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:شرکت کنندگان می‌توانند در ۳ رده سنی ۴ – ۷ سال، ۸ – ۱۱ سال و  ۱۲ – ۱۴ سال شرکت کنند که به ۳ اثر برتر گواهینامه و جوایز متنوعی اعطا خواهد شد.

به گفته او، تمام آثار باید به صورت اورجینال، توسط دست ترسیم یا نقاشی شده روی کاغذ یا مقوا باشد که شرکت کنندگان می‌توانند آثار هنری خود را همراه با فایل ذخیره شده روی لوح فشرده به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: آخرین مهلت تحویل آثار هنری ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ می‌باشد و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس پستی قزوین، میدان تهران قدیم، ابتدای خیابان تالار، کد پستی ۳۴۱۶۸۵۳۱۴۵ سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.zibasazi.qazvin.ir مراجعه کنند.

قاسمی خاطر نشان کرد که اثر برگزیده این جشنواره توسط هنرمندان مجرب بر روی دیوارمنتخب در سطح شهر به عنوان نقاشی دیواری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار