اجرای پویش "نفس هدیه کنیم" توسط هلال احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای پویش "نفس هدیه کنیم" در مناطق مختلف این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت‌الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در نشست با فرماندار پارس‌آباد گفت: در این پویش محلی که توسط جمعیت هلال احمر در پارس‌آباد راه‌اندازی شده تاکنون یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جمع‌آوری و سیلندر کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

او افزود: جمعیت هلال احمر استان در تمامی طرح‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعم از طرح آمران سلامت، ناظران سلامت، کنترل مسافران ورودی به شهرها در اوایل سال و طرح شهید سردار سلیمانی مشارکت فعال داشته و در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هم فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به این که مجموعه هلال احمر در زمان حوادث و شرایط سخت همواره در کنار مردم بوده است، بیان کرد: نیروها و اعضای جمعیت هلال احمر از زمان شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس کرونا بوده و کمک به نیازمندان را هم دغدغه خود قرار داده و به بیماران کرونایی کمک‌های متعددی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: مراحل جذب نجاتگران درجه ایثار در پایگاه‌ها طی شده و طی آن سه نفر هم در شهرستان پارس‌آباد در آستانه جذب هستند و مراحل قانونی را طی می‌کنند.

فرماندار پارس‌آباد مغان هم در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر در شهرستان، استان و کشور مورد اعتماد مردم و مسئولان است.

ابراهیم امامی افزود: سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند و این جمعیت در تمام شرایط سخت در صحنه ها حضور داشته است.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در تمام حوادث به صورت تخصصی وارد میدان شده و از همان دقایق اولیه برای کمک به مردم تلاش می کنند و باید قدردان این نهاد تخصصی و نیروهای آن بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.