۱۹۰ تن میوه شب عید در شهرستان پارس آباد توزیع می‌شود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: ۱۹۰ تن میوه برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان پارس آباد توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اروجعلی محمدزاده، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان از پیش بینی ۱۹۰ تن میوه سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: تمامی نیاز‌های بازار به کالا‌های اساسی به اندازه کافی برای عید فرآهم است.

او همچنین از تامین روغن به اندازه کافی برای جبران کسری نیاز شهرستان خبر داد و افزود: ۱۵۰ عامل توزیع برای توزیع روغن در سطوح شهر‌ها و روستا‌ها پیش بینی شده و دیگر شاهد صف‌های روغن نخواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در ادامه بر تشدید نظارت به قیمت مرغ و گوشت و شیرینی و قنادی تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از احتکار تمامی اجناس انبار‌ها در سامانه انبار‌ها ثبت و موجودی کالای آن‌ها رصد و انبار‌های فاقد مجوز نیز پلمب می‌شود.

محمدزاده از مردم خواست در روز‌های پایانی سال از ظرفیت خرید‌های اینترنتی استفاده و از حضور در فروشگاه‌های پر تجمع خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.