کرونا دوباره نفس تازه کرد

۱۰ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۱۳۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۰ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۹ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۱۳ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در همین مدت ۹ بیمار نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

او افزود: در حال حاضر ۵۰۲ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۳۷ نفر آن‌ها با حال عمومی بد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

موسوی ادامه داد: ۱۲۲ بیمار بهبود یافته هم شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شده اند.

مرگ یک بیمار کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۱۶ نفر با بهبودی نسبی در این مدت، از بستری ۱۶۴ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر جلالی شمار بیماران بدحال بستری با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه را ۳۹ نفر اعلام کرد و افزود:یک نفر هم به به علت ابتلا به کرونا در شهرستان بابل جان باختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار