۴۴۷ میلیارد ریال برای شهرک سازی در سیستان و بلوچستان هزینه شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴۷ میلیارد ریال امسال برای شهرک سازی در استان هزینه شده که این اعتبار از محل اعتبارات داخلی، استانی و ملی تامین شده است.

علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۴۴۷ میلیارد ریال در سالجاری برای شهرک سازی در استان هزینه شده که این اعتبار از محل اعتبارات داخلی، استانی و ملی تامین شده است.

او افزود: این مبلغ در سال ۹۸ به میزان ۲۳۹میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی بوده که  امسال حدود ۲ برابر افزایش داشته است.

او گفت: در این راستا تعداد ۷۰ فقره قرارداد اجرایی با شرکت های پیمانکاری به صورت مناقصه عمومی و بقیه به صورت استعلام قیمت عمومی در سامانه تدارکات دولت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: مهمترین پروژه های شهرک سازی انجام شده شامل آسفالت شهرک های زاهدان، کارگاهی، کامبوزیا، رامشار، نصرت آباد، کنارک و چابهار، ساخت مجتمع های کارگاهی در شهرک کارگاهی زاهدان، زیرسازی و عملیات خاکی شهرک های کنارک، چابهار و زاهدان، پل شهرک زاهدان، تامین گاز شهرک صنعتی کارگاهی و کامبوزیا و ایجاد شبکه گاز رامشار، بنجار و خاش و همچنین تامین اعتبار و شروع عملیات راه دسترسی جدید شهرک صنعتی کامبوزیا زاهدان بوده است.

او  بیان کرد: تامین آب، حفر و تجهیز چاه ناحیه صنعتی نصرت آباد، اخذ مجوز حفر چاه جدید شهرک صنعتی زاهدان با تخصیص ۱۲ لیتر برثانیه، ساخت نیروگاه های خورشیدی شهرک های زاهدان و کنارک، شبکه های برق و روشنایی در شهرک های زاهدان، چابهار، کنارک، ایرانشهر و زابلی و تفاهم‌نامه تامین فیبر نوری ناحیه صنعتی زابلی با شرکت مخابرات استان و بهره برداری و تامین تجهیزات مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کنارک از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: انشعابات فاضلاب شهرک های صنعتی زاهدان و ایرانشهر، جدول گذاری و محوطه سازی شهرک های زاهدان کارگاهی، کامبوزیا، نیکشهر و نصرت آباد، تکمیل و تجهیز ساختمان و آزمایشگاه خوشه کسب و کار شیلات شهرک صنعتی کنارک و تکمیل و تعمیرات ساخمان کسب و کار شهرک صنعتی زاهدان نیز در کنار سایر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار