کرونای انگلیسی، سوغات دو مسافر قاینی از عراق

علت ابتلای دو نفر به کرونای انگلیسی در شهرستان قاینات، سفر به کشور عراق اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا، امروز در نشست این کمیته گفت: همچنان نگران خطر ابتلای افراد بیشتری در استان به کرونای انگلیسی هستیم و از مردم می‌خواهیم حساسیت بیشتری در برابر این ویروس کشنده داشته باشند.

او  افزود: کرونای انگلیسی تاکنون ۱۵ نفر را در خراسان جنوبی مبتلا کرده است که ۱۳ نفر مربوط به شهرستان بیرجند و دو نفر هم از شهرستان قاینات هستند.

نبی زاده با اشاره به اینکه علت ابتلای دو شهروند قاینی به کرونای انگلیسی سفر به عراق اعلام شده است، اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی در روستا‌ها و باغ ویلا‌ها برای ما نگران کننده است و از دهیاران و اتاق اصناف می‌خواهیم که نظارت بیشتری بر برگزار شدن این مراسم داشته باشند.

نمایشگاه فروش بهاره، شاید وقتی دیگر

نبی زاده مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه امسال نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان‌ها برپا نمی‌شود، گفت: با نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف، فروشگاه‌های اینترنتی مشخص شده اند تا واحد‌های صنفی، اقلام مورد نیاز شب عید را عرضه کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: کالا‌های نمایشگاه‌های مجازی با تخفیف عرضه می‌شوند و بازرسان هم بر نحوه عرضه نظارت دارند.

در کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا همچنین اعلام شد ۱۶۰ تن شکر و ۲۰۰ تن قند تنظیم بازار در حال توزیع است و برای تأمین برنج و روغن خوراکی مورد نیاز مردم هم ۳۰۰ تن برنج و ۳۰۰ تن روغن جذب خواهد شد.

انتهای پیام/ ر ف

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا نظارت برای برگذاری مراسمات نیس
چرا اجازه ورود اونارو ب کشور و شهر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا نظارت برای برگذاری مراسمات نیس
چرا اجازه ورود اونارو ب کشور و شهر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا چطوری اجازه خروج میدن؟ چطور ویزا گرفتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا کسی بر برگزاری مراسم عروسی در روستاها نظارتی نداره، دهیارن چکا می کنند؟ چرا اجازه برگزاری مراسم رو میدن؟ خواهشا پیگیری کنین
آخرین اخبار