نصب اپلیکیشن ماسک در دستگاه‌های اداری پرتردد خوزستان ضروری است

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرتردد در استان ضروری است. 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با تاکید بر اهمیت نصب اپلیکیش ماسک برای کمک به مهار و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا گفت: نصب و راه اندازی این اپلیکیشن در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرتردد در استان ضروری است.  

او  با بیان اینکه نرم افزار ماسک با دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع از بیماران مبتلا به کرونا در قطع زنجیره و جلوگیری از انتقال این ویروس به افراد سالم بسیار موثر خواهد بود، افزود: با مراجعه ارباب رجوع به محل مورد نظر، کارشناس مستقر در نگهبانی با دریافت کد ملی وی و وارد کردن در نرم افزار ماسک، بلافاصله پیامکی مبنی بر مثبت یا منفی بودن مراجعه کننده از سوی اپلیکیشن ارسال می‌شود و در صورت مثبت بودن، از ورود فرد مبتلا به کرونا در اداره جلوگیری خواهد شد.

خسروی اظهار داشت: با عادی انگاری کرونا در جامعه  روبه رو هستیم از این رو تا خارج شدن از این وضعیت بحرانی در استان باید شیوه نامه‌های بهداشتی جدی گرفته شود تا زحمات و تلاش شبانه روزی کادر درمانی و اجرایی استان هدر نرود و دچار خسارت‌های جبران ناپذیر جانی و مرگ عزیزانمان نباشیم.

نصب اپلیکیشن ماسک روز سه‌شنبه در برخی شعب تامین اجتماعی، بانک‌ها و فرمانداری‌های استان اجرایی شد تا گام دیگری در مهار ویروس کرونا برداشته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.