مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» ایلام خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

موسی نژاد گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان ایلام پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» ایلام در نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد بیان کرد :امسال تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان ایلام پرداخت شده است که از این میزان ۴۰ میلیارد تومان آن مربوط به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

او ادامه داد : سقف تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایلام از ۵ میلیون به ۱۰ میلیون تومان بدون دریافت کارمزد افزایش یافته است که جهش خوبی در زمینه پرداخت‌های قرض الحسنه‌ای به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» ایلام  اضافه کرد :۱۸ برابر بودن ثواب قرض الحسنه نسبت به کمک بلاعوض که در قرآن بر آن تاکید شده است نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد فرهنگ قرض الحسنه در دین مبین اسلام و پر رمز و راز بودن این مهم است.

او بیان کرد :پرداخت‌های قرض الحسنه‌ای یکی از رویکرد‌های مهم کمیته امداد بوده و هم اکنون همه تسهیلات پرداختی کمیته امداد به نیازمندان بصورت قرض الحسنه‌ای صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.