امام جمعه شهرستان ملکشاهی:

نیروی انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کند

حجت الاسلام حسینی احمد فداله گفت:نیروی انتظامی در هر زمانی که لازم بوده در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید علی حسینی احمد فداله در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه افراد جامعه این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

او افزود: بحمدالله امنیت مطلوبی در سطح شهرحکم فرما می‌باشد که این امر از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت می‌باشد.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی، ادامه داد: پلیس در همه مواقع و در هر زمانی در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.

در ادامه این دیدار سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی، اظهار داشت:مردم و مسئولان همیشه یار و یاور کارکنان انتظامی بوده و این موضوع باعث آن شده است که کارکنان ما در ماموریت‌ها، بسیار موفق عمل کنند.

او خاطر نشان کرد: تعامل و حمایت‌های معنوی ائمه جماعت، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف پلیس دارد که این مسئله در این شهرستان به شکل ویژه‌ای نمود پیدا کرده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.