بسته ورزشی استان قم در ۱۲ اسفند ۹۹؛

استقبال از ستاره کشتی قم /صدرنشینی فردوسی ها

مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در دوازدهم اسفند ماه ۱۳۹۹ به ورزش‌های کشتی و فوتسال  اختصاص دارد.

استقبال از علیرضا نجاتی

مسئولان هیئت کشتی استان قم و اداره کل ورزش و جوانان به همراه جمعی از علاقه مندان به رشته کشتی از علیرضا نجاتی ،قهرمان رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جام بین المللی مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین استقبال کردند.

علیرضا نجاتی، فرنگی کار پرافتخار ورزش قم در دیدار پایانی  رقابت‌های کشتی فرنگی جام بین المللی مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین  موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.


این ملی پوش قمی وزن ۶۰ کیلوگرم در دیدار پایانی این مسابقات  دارنده مدال نقره جهان، دارنده مدال طلای اروپا و دارنده مدال برنز اروپا را با شکست بدرقه کرد.

تیم ملی کشورمان در پایان رقابت‌های جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین با ۳ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی به کار خود پایان داد.

صدرنشینی فردوس قم 

تیم فوتسال فردوس قم در روز اول دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور که به میزبانی سالن شهید حیدریان قم به مدت سه روز برگزار می‌شود با نتیجه قاطع چهار بر یک پیام قزوین را شکست داد و صدرنشین شد.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه به مصاف هم رفتند که به تساوی در عدد ۳ رسیدند.

فردا از ساعت ۱۳ شهرداری ساوه به مصاف پیام قزوین می‌رود و در دیدار دوم نماینده قم از ساعت ۱۵ به مصاف گیتی‌پسند اصفهان خواهد رفت.

در پایان روز نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور فردوس قم با کسب سه امتیاز در رده اول قرار گرفت شهرداری ساوه و گیتی پسند با کسب یک امتیاز دوم و سوم هستند و پیام قزوین بدون امتیاز در رده آخر جدول رده بندی قرار گرفته است.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان به میزبانی قم

 

مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور از امروز سه شنبه با حضور ۴ تیم به میزبانی سالن شهید حیدریان قم آغاز می شود و روز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه  با معرفی قهرمان این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.


دیدار اول این رقابت‌ها روز سه شنبه و از ساعت ۱۳ بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه برگزار شد  و در دیدار دوم نماینده قم از ساعت ۱۵ به مصاف پیام قزوین خواهد رفت.


تیم فوتسال جوانان فردوس قم با سرمربیگری سید علی اصغر احمدی با تیم‌های پیام قزوین، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه هم گروه است.


نماینده قم در دور گروهی در جدول رده بندی رقابت ها، بعد از گیتی پسند اصفهان در رده دوم ایستاده بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.