ابراز نگرانی طراحان تحریم‌های ایران از افزایش قدرت دفاعی کشور + فیلم

یکی از طراحان تحریم‌های ضد ایرانی و مدیر تحقیقات انستیتو واشنگتن، درباره کم اثر شدن تحریم‌های ایران به دلیل افزایش قدرت موشکی صحبت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کلاوسون طراح تحریم‌های ضد ایرانی و مدیر تحقیقات انستیتو واشنگتن، در یک گفت و گوی اینترنتی به موضوع کم اثر شدن تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه ایران پرداخت.
او با اشاره به غیر نفتی شدن تحریم‌ها و افزایش قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته، اعلام کرد که هرچه اقتصاد ایران، از نفت فاصله بگیرد، تحریم آن سخت تر شده و حمایت بین المللی از تحریم‌ها کم می‌شود.


بیشتر بخوانید:


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خداروشکر که تولید وسایل نقلیمون از یک و نیم به 900هزار رسیده ، وگرنه این تولیدات بی کیفیت جان مردم را بیشتر میگرفت.ما هرچی بخواهیم میتوانیم تولید کنیم ولی آیا تست کیفیت دارد؟همه میدانند ندارد ولی روسا میگویند دارد.بابایه تست بدنه برا پراید نیست تست ولتاژ برای لوازم خانگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
جواب دشمنان رو باید با موشک داد
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ایران و خیلی کشورهای مثل ایران از داشتن سلاح شیمیایی و هسته‌ای و سلاحهای قاره پیماها بسیار نگرانند و تا حال اینها بیش ۲۰۰۰۰۰ انسان بیگناه را بمب هسته‌ای و هزاران نفر را بمب شیمیایی نابود کردند و ایران هم قربانی این حمله ها بوده. اگر اینها تمام سلاحهای که ما نگران آنها هستیم از بین بردند پس آنها هم می توانند از دیگران انتظار داست باشند وگرنه بروند از نگرانی بمیرد