رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس:

پیگیر ایجاد زیرساخت‌های ثبت نام جاماندگان سهام عدالت هستیم

سعادتی گفت: سعی می کنیم که زیر ساخت های ثبت نام جاماندگان سهام عدالت را تا پنج سال آینده فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعادتی رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی در نشست خبری آنلاین گفت:هدف از تشکیل فراکسیون سهام عدالت در مجلس  حل مشکلات سهامداران عدالت است به گونه ای که بتوانیم به دهک های پایین جامعه کمک کنیم.

او تصریح کرد :سهام عدالت حق مردم است و مردم به گردن جمهوری اسلامی حق دارند .

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری در بحث سهام عدالت بر آن اصرار داشتند، نقش دادن به خود مردم بود.

او بیان کرد : سهام عدالت سبب شده که ما از تمام ظرفیت های بخش خصوصی به نحو احسن استفاده کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : اگر مشکلات کشور از لحاظ زیر ساختی حل شود و فرامین رهبر انقلاب را به درستی انجام دهیم کشور ما از به لحاظ کمی و کیفی جایگاه خوبی دارد.

او بیان کرد : در دستورکار فراکسیون سهام عدالت مجلس، کمک به کانون ها ، شرکت های سرمایه گذاری استانی ، اعطای سهام عدالت به جاماندگان است .

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی گفت : ما به مردم قول می‌دهیم که در سال ۱۴۰۰ خبر های خوبی را در بحث سهام عدالت به آنها بدهیم .

او در پاسخ به سوال در رابطه با جاماندگان گفت : تقریبا سومین روزی است که ما بحث فراکسیون سهام عدالت را شروع کردیم اولین مسئله ما رفع مشکلاتی بود که برای برگزاری انتخابات مجامع ایجاد شده بود. ما سعی می کنیم که زیر ساخت های ثبت نام جاماندگان را تا پنج سال آینده فراهم کنیم.

او گفت : ما از سهامداران تقاضا می کنیم که سهامشان را نفروشند به سبب آنکه قرار است اتفاق های خوبی بیفتد. در رابطه با واریز سود ما قول می دهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم ، متاسفانه یک سری اختلاف نظرهایی در این رابطه به وجود آمده اما سهامداران خیالشان آسوده باشد مجلس تمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سعادتی بیان کرد : ما با مسئولانی که در بحث سهام عدالت خللی به وجود آوردند در فضای قانونی کاملا برخورد خواهیم کرد. قول نمی دهیم که بتوانیم تا پایان اسفند ماه سود سهام عدالت را واریز کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهام عدالت ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار