انتصاب اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت

با حکم فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تفت اعضای ستاد انتخابات در این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با حکم فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تفت، اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر و روستا در این شهرستان منصوب شدند.

علیرضا نوکار، در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در شهرستان تفت را منصوب کرد.

محمد جواد نعمتی به عنوان مسئول ستاد، یونس افضل به عنوان دبیر ستاد، ناصردهقانی به عنوان مسئول امور تدارکات و پشتیبانی، رضا صلواتی به عنوان مسئول امور آموزش، وحید دره شیری به عنوان مسئول امور امنیتی و استعلامات انتخاب شدند.

همچنین سید علی محمد اعتمادالعلما به عنوان مسئول امور فناوری اطلاعات، محمد کاظم خانی به عنوان مسئول ثبت نام و حسین زارع به عنوان مسئول امور تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر و روستا منصوب شدند.

فرماندار تفت در این احکام، بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان و رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و پرهیز از هر گونه جانبداری در زمینه سازی برگزاری انتخابات سالم و حماسی با صیانت کامل از آرای مردم را مورد تاکید قرار داده است. او همچنین توفیقات منصوبین را در ایفای مسئولیت واگذار شده در چارچوب رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند سبحان مسئلت کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار