بازرسی از داروخانه های شهرستان آبادان

اداره نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ، از داروخانه های شهرستان به صورت سرزده بازرسی بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات دارویی به مردم ،کارشناسان اداره نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل با همراهی واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی و واحد فراورده های طبیعی و مکمل های معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی از داروخانه های شهرستان آبادان بازرسی بعمل آوردند.

او افزود:کارشناسان معاونت غذا و دارو ضمن گفت وگو با مسئولان فنی داروخانه بر تداوم خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم به خصوص برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو تاکید گردید.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:همچنین کارشناسان امور دارویی معاونت غذا و دارو ، روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی بویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده را پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگونه کمبودی، مراتب را بلافاصله از طریق سازمان غذا و دارو  و شرکتهای توزیع کننده پیگیری خواهند کرد .

جوانمردی تصریح کرد: در این بازرسی وضعیت موجودی دارویی در داروخانه در آستانه عید نوروز و کلیه مسائل فنی مورد برسی و ارزیابی قرار گرفت.  

او گفت:در همین راستا شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.