سریال قصه‌های سجاد به ایستگاه پایانی تصویر برداری رسید

سریال قصه‌های سجاد که در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته می‌شود به پایان تصویر برداری رسید.

وحید پاکزاد تهیه کننده و کارگردان سریال قصه‌های سجاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: سریال قصه‌های سجاد در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اصفهان و با قول مساعدی که مدیر کل محترم صدا و سیمای اصفهان در بازدید از روند ساخت سریال داشتند، از شبکه شما نیز پخش خواهد شد.

او ادامه داد: محور اصلی این سریال چهار کودک ۱۰ الی ۱۱ ساله هستند که روایت این سریال به عهده آن‌ها است و تا کنون ۹۵ درصد قسمت‌ها ضبط شده است و در ۱۰ روز آینده تصویر برداری به پایان می‌رسد و هم زمان توسط مهدی دهقانی تدوینگر سریال تدوین و صداگذاری انجام می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان سریال قصه‌های سجاد بیان کرد:کلیه فیلمبرداری این سریال در شهرستان لنجان در شهر‌های باغبهادران، زرین شهر و روستا‌هایی مثل سعیدآباد انجام شده است، بازیگران اصلی این سریال سجاد رضایی، محمد رنجکش، منصور گماری، زینت کنجکاو و زهرا فدایی هستند و این سریال در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

پاکزاد عنوان کرد: دلیل اصلی انتخاب سجاد رضایی برای سریال قصه‌های سجاد این بود که می‌خواستیم لهجه شیرین اصفهانی را در این سریال داشته باشیم و سجاد یکی از کسانی بود که در تست به دلیل داشتن لهجه اصفهانی انتخاب شد البته دلیل دیگر انتخاب سجاد رضایی استعداد بسیار خوب او در بازیگری است.

او افزود: شهرت سجاد رضایی در فضای مجازی در انتخاب او بعنوان بازیگر سریال قصه‌های سجاد نقشی نداشت و، چون در بازیگری آموزشی ندیده بود ابتدا مبانی لازم را به او آموختیم و بعد از تمرینات بسیار برای نقش آفرینی در این سریال انتخاب شد.

تهیه کننده و کارگردان سریال قصه‌های سجاد اظهار کرد: عوامل اصلی سریال شامل دستیار اول و مدیر برنامه ریزی سریال نازنین جلالی فر، دستیار دوم کارگردان علی اسماعیلی، دستیار سوم علیرضا خدابخشی، مدیر فیلمبرداری محمد صادق داوری، تدوین مهدی دهقانی، مدیر تولید محسن سیاه ریزی، دستیارتهیه‌کننده منصور گماری، مدیر صدابرداری مجتبی حبیب اللهی، مدیرتدارکات حسین امیری، گریم نرگس بیگی و محمد رمضانی می‌باشند.

پاکزاد خاطر نشان کرد: تمام عوامل تولید سریال که حدودا ۵۰ نفر هستند از جمله کسانی که در جلوی دوربین یا پشت دوربین مشغول به فعالیت اند تماما اصفهانی هستند همچنین از ظرفیت‌های استان از جمله در انتخاب لوکیشن نیز استفاده شده و سریال در مناطقی بکر در شهرستان لنجان ضبط می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: جا دارد که از تمام عوامل خوبم که در شرایط سخت و سرمای زمستان که گا‌ها دما به پنج درجه زیر صفر می‌رسید و با وجود ویروس کرونا ملزم به استفاده از ماسک بودند و ما را در ساخت سریال یاری رساندند قدردانی کنم از جمله بازیگران که توانایی استفاده از ماسک در برابر دوربین را نداشتند و از مردم خونگرم محله قلعه قاسم به خاطر همکاری همه جانبه با گروه فیلمبرداری سریال قصه‌های سجاد تشکر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خدا کنه مث بقیه سریالا نباشه....