انجام بیش از ۶۵۰ تست در مراکز منتخب ۱۶ ساعته شرق اهواز

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: بیش از ۶۵۰ تست در مراکز منتخب ۱۶ ساعته و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تست رپید در فرودگاه و اتوبوس آمبولانس انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۶۵۰ تست در مراکز منتخب ۱۶ ساعته و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تست رپید در فرودگاه، اتوبوس آمبولانس و منازل انجام شد.

او با بیان اینکه پیش از این مناطق شرق و غرب اهواز در مجموع ۳ هزار تست کرونا انجام می‌دادند، افزود: اما اکنون این تعداد تست تنها در محدوده فعالیت بهداشت شرق اهواز صورت گرفت که در نوع خود یک رکورد است.

مردانی بیان داشت: از مراجعه مردم به مراکز بهداشتی خوشحال می‌شویم، چون این موضوع باعث می‌شود که بار مراجعه به بیمارستان‌ها کمتر شود و نیرو‌های طرح شهید قاسم سلیمانی به ویژه در طرح‌های نظارتی و مراقبتی در کنار مراکز بهداشت فعالیت می‌کنند که جا دارد از آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

 رییس مرکز بهداشت شرق اهواز  تصریح کرد: در مرکز شماره هشت اهواز ما که در باهنر مستقر است، تا ۱۰ روز گذشته روزانه ۴۰ تست کرونا انجام می‌شد، اما در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰۰ نفر در این مرکز تست دادند که نشان می‌دهد که مردم بیماری را جدی گرفته و رعایت نکات بهداشتی را به خوبی اجرا می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ار مراجعه به مراکز بهداشتی روند صعودی داشته و همین امر موجب افزایش تعداد بیماران مثبت کرونا می‌شود، ادامه داد: بیماریابی خوبی در شهرستان اهواز صورت گرفته که این موضوع به مدیریت بیماری کمک می‌کند. بی شک هر چقدر تعداد تست‌ها را بالاتر ببریم، شناسایی بیماران راحت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار