شرکت برق دست به جیب شد/خسارق لوازم برقی را از شرکت برق بگیرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : مشترکان می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع و بررسی پرونده توسط کارشناسان، میزان خسارت خود را به دلیل سرقت کابل ها و قطع ناگهانی برق دریافت کنند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: سرقت کابل‌ها و قطع‌های ناگهانی برق ممکن است موجب بروز مشکلات و خرابی‌هایی در لوازم خانگی برقی شودکه مشترکان می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع و بررسی پرونده توسط کارشناسان، میزان خسارت خود را دریافت کنند.

او گفت : سرقت متاسفانه مختص شرکت برق نیست اکثر دستگاه‌های خدمات‌رسان با این پدیده درگیر هستند.

او با اشاره به همکاری خوب حوزه انتظامی و قضایی استان با شرکت برق استان، افزود: روزانه خاموشی‌های ناخواسته‌ای در سطح شهر‌ها داریم که اصلا به دلیل کمبود نیرو یا اختلالات شبکه نیست و بیشتر به مسئله سرقت‌ها برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه در این سرقت‌ها تعداد زیادی از سارقین یا از بین می‌روند و یا دچار سوختگی می‌شوند که علاوه بر آن به لوازم برقی مشترکان نیز خسارت‌های وارد می‌شود.

او با اشاره به قراردادی در سطح ملی با شرکت بیمه‌گر در راستای پرداخت خسارت ناشی از نوسانات برق به این دسته از مشترکان، افزود:گزارشی از خسارت این تعداد از مشترکان تهیه و به امور مربوطه ارسال می‌شود و خسارت به مشترک مربوطه پرداخت می‌شود.

مرآتی در خصوص خاموشی معابر گفت: با توجه به مشکلی که در بحث سوخت نیروگاه‌ها پیش آمد دستورالعملی از طریق شرکت مدیریت شبکه دیسپاچینگ ملی به تمامی شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای ارسال شد که برای جلوگیری از خاموشی منازل، کارخانجات و مکان‌های تجاری برق بزرگراه‌های برون شهری خاموش و معابر داخل شهر حداقل یک‌دوم خاموش شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.