بازپرداخت تسهیلات کرونایی از خردادماه سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: باز پرداخت تسهیلات کرونایی در بخش‌های مختلف از اول خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه اقتصادی ستاد کرونا و شورای اطلاع رسانی با محوریت بخش گردشگری افزود: لازم است بانک‌های عامل از اعمال تقسیط سلیقه‌ای خودداری و ملزم به رعایت مفاد دستورالعمل و شیوه نامه‌های ابلاغی و مصوبات ستاد ملی و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت باشند.

او بیان کرد: هتل داران و مراکز اقامتی استان از عدم همکاری بانک‌ها و از تقسیط و بازپرداخت زود هنگام تسهیلات گلایه دارند که لازم است بانک‌های عامل به این امر توجه و از تقسیط زودتر از موعد پرهیز کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل به محدودیت زمانی ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونایی که تا ۱۵ اسفند ماه جاری تعیین شده بود اشاره کرد و خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات در فرصت باقی مانده شد.

وطن دوست ضمن قدردانی از همکاری و تعامل بیشتر و بهتر بانک‌ها و دستگاه‌های متولی در معرفی و پرداخت تسهیلات گفت: تمامی حوزه‌های مرتبط برای اجرای کامل مصوبات و تصمیمات ستاد ملی کرونا و همکاری و همدلی دولت و مردم در شرایط فعلی و جلو گیری از صدمه و خسارت بیشتر به واحد‌های کسب و کار، تثبیت اشتغال و افزایش در آمد زایی و حفظ کارآفرینی لازم و ضروری بوده در تلاش هستند.

او بیان کرد: صنعت گردشگری به لحاظ قابلیت و توانمندی استان از جمله آثار طبیعی و باستانی و اقلیم متنوع آب و هوایی همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی و داخلی، بومی و غیر بومی بویژه گردشگران بوده و باید با حمایت از این بخش در راستای رونق اقتصادی استان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.