قبولی دو بازیکن فارسی در طرح استعدادیابی فدراسیون هندبال

دو هندبالیست استان فارس جواز حضور در اردوی تیم ملی هندبال نونهالان و نوجوانان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس گفت : نخستین مرحله اردوی استعدادیابی طرح فراخوان ملی هندبال برای پشتوانه سازی تیم های ملی هندبال با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار مستعد و علاقمند به رشته ورزشی هندبال در سالن هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران زیر نظر مربیان و کارشناسان کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال برگزار شد و ۲ بازیکن از استان فارس جواز حضور در اردوی تیم کلی هندبال نونهالان و نوجوانان را به دست آوردند.

او، بیان کرد: در رده سنی نوجوانان و متولدین ۱۳۸۲ به بعد ، ارشیا زارع با قد ۱۹۰ سانتیمتر و در رده سنی رده سنی نونهالان و متولدین ۱۳۸۴ به بعد ، امیر حسین زارع با قد ۱۸۸ سانتیمتر تست های مربیان و کارشناسان استعدادیابی فدراسیون هندبال را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

در پایان نخستین مرحله اردوی استعدادیابی طرح فراخوان ملی هندبال ، ۱۳ بازیکن در رده سنی نوجوانان و ۱۵ بازیکن در رده سنی نونهالان مجوز حضور در اردوهای تیم ملی نونهالان و نوجوانان را کسب کردند.

بازیکنانی که نظر مثبت کارشناسان و مربیان استعدادیاب فدراسیون هندبال را به خود معطوف کردند در اردوهای تیم ملی نونهالان و نوجوانان شرکت و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی این تیم ها برگزار خواهند کرد که برنامه آن متعاقبا از طریق سایت فدراسیون هندبال اعلام می شود.

انتهای پیام /ت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار