معاون خدمات شهری شهرداری مشهد:

۱۵ هزارمتر از خیابان‌های مشهد به مناسبت نوروز نقاشی می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن نوروز۱۴۰۰، ۱۵هزار مترمربع از دیوار‌های مشهد نقاشی و دیوارنگاری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع اصحاب رسانه به اقدامات در دست اجرای معاونت خدمات شهری مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گلکاری بهاری، ریسه بندی نوروزی و اعیاد شعبان و نصب المان‌ها در در خیابان‌های شهر در حال انجام است.

او افزود: تاکنون ۱۹ هکتار گلکاری صورت گرفته که بالغ بر ۱۶ میلیون از این گل‌ها توسط تولیدکنندگان داخل استان تامین شده است، این گلکاری‌ها نسبت به پارسال یک ونیم هکتار افزایش یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به وضعیت کرونایی موجود ادامه داد: امسال جشنواره گل لاله را برگزار نمی‌کنیم و این نمایش گل‌ها را به سطح شهر منتقل می‌کنیم که به لحاظ روانی و آرامش بخشی برای مردم انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید



یعقوبی به المان‌های نوروزی اشاره و بیان کرد: بالغ بر ۱۲۰۰ المان به باغچه‌های درون شهر اضافه می‌شود، ۱۵۰ المان فرهنگی که مربوط به سال‌های گذشته بوده دوباره رنگ آمیزی می‌شود، ۱۵۰ المان فرهنگی نیز به سایر المان‌ها افزوده می‌شود.

او تصریح کرد: ۲۰۰ نقطه از سطوح شهر در اطراف حرم رضوی با لامپ‌های فوق کم مصرف ریسه بندی می‌شود، ۶۰ هزار شعله لامپ هم در ۵۰ نقطه حاشیه شهر نصب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، تخفیفات ویژه برای مواد شوینده و نظارت بر تنظیم بازار برای میوه شب عید را از دیگر اقدامات نوروزی این نهاد عنوان و تاکید کرد: در بحث‌های حمل نقل عمومی اتوبوس و مترو نیز با توجه به شرایط کرونایی تمهیدات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.