کلیه شعب بانک‌ها مناسب سازی می‌شوند

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: کلیه شعب بانک‌ها مناسب سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عظیم قهرمانی ،  مشاور استاندار اردبیل در پنجمین جلسه کمیته تخصصی و اجرایی مناسب سازی استان گفت: بیشتر ادارات کل و اماکن مذهبی یا مناسب سازی شده و یا اقدام به مناسب سازی کرده اند که امیدواریم در سال آتی این فرهنگ سازی در همه جای استان نهادینه شود.

او با بیان اینکه در تفرجگاه ها و مجموعه های گردشگری نیز امکان تردد برای افراد دارای مشکل جسمی حرکتی مهیا می شود افزود: در مبلمان شهری به ویژه در شورابیل اردبیل  رفع موانع تردد برای معلولان و جانبازان توسط شهرداری انجام می شود تا افراد دارای معلولیت همانند سایر شهروندان بتوانند از این موهبت بهره مند شوند.

قهرمانی در ادامه تصریح کرد: شهرداری اردبیل در خصوص کوچه های شمس، معصومین و عارف که پازل بندی و سنگ فرش شده است باید طرح و راهکار مناسبی برای تردد افراد دارای مشکل ارایه دهد و در این مورد پیگیری ها و نشست های تخصصی انجام شده است.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: با تغییر سبک زندگی و فضای محیطی تردد برخی از معلولان در منازل و فضاهای عمومی با مشکل مواجه شده بود اما با پیگیری های مجدانه و همکارای دستگاه های اجرایی و مردم این موانع در آینده نزدیک مرتفع می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار