توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین زلزله زدگان سی سخت

استاندار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی میان زلزله زدگان شهرستان دنا توزیع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی (گرمایشی، بهداشتی و غذایی) میان زلزله زدگان شهر سی سخت و روستا‌های اطراف آن توزیع کرده است.
 
حسین کلانتری افزود: قیمت هر بسته حمایتی حدود ۶ میلیون ریال تخمین زده شده است.

او بیان کرد: ۳ هزار بسته معیشتی (گرمایشی، بهداشتی و غذایی) به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال میان زلزله زدگان سی سخت توسط وزارت کار توزیع شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: لیست افراد نیازمند در مناطق زلزله زده تهیه شده و بر اساس نیازمندی‌ها اقلام توزیع می‌شوند.

کلانتری توجه ویژه به نیازمندان و شناسایی آن‌ها را از اولویت‌ها دانست و گفت: باید رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثار گران در مناطق زلزله زده سی سخت و روستا‌های اطراف آن بطور در دستور کار باشد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خود را در مقابل جان و مال مردم مسئول می‌دانم و با تمام توان در کنار زلزله زدگان خواهم بود.

کلانتری با اشاره به ساخت و ساز‌های منازل خسارت دیده، بیان کرد: ساخت منازل جدید باید بر اساس اصول فنی و مهندسی باشد و سازه‌ها متناسب با بافت این منطقه به کار برده شوند.
 
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.