وبینار صنایع‌دستی در بوشهر برگزار می‌شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از برگزاری یک وبینار با محوریت صنایع‌دستی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، لیلا رحیمی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردگشگری استان بوشهر صبح امروز از برگزاری یک وبینار با محوریت صنایع‌دستی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این وبینار از سوی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی بوشهر برگزار می‌شود.

او افزود: این مورد، دومین رویداد ایده‌شو با محوریت صنایع‌دستی و فناوری بوده، که از مجموعه رویداد‌های شتاب‌دهی کسب و کار‌های فناورانه برای جوانان است.

معاون صنایع‌دستی استان بوشهر با اشاره به حضورمدیرعامل شرکت‌های تعاونی و خالق برند‌های صنایع‌دستی در این وبینار عنوان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این وبینار می‌توانند امروز  از ساعت۲۰، با مراجعه به لینک http://amjad.jde,ir/bu/ در این رویداد شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


رحیمی افزود: اتفاقات خوب و مثبتی در فضای کسب و کار اینترنتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، برای فروش محصولات صنایع‌دستی بوشهر در حال انجام است، که امیدواریم با آموزش و برگزاری دوره‌های منظم، بتوانیم نقش حمایتی خود را در زمینه فروش و بازاریابی تقویت کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.