تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا در آذربایجان شرقی

 مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید سامانه بارشی و رگبار باران و رعد و برق از روز پنجشنبه در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی  گفت:سامانه بارشی و رگبار باران و رعد و برق که فعالیت خود را از امروز در استان آذربایجان شرقی  شروع کرده است از روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه تا عصر جمعه فعالیت این سامانه تشدید شده و تمامی نواحی استان بویژه نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

او با اشاره به رگبار باران و رعد و برق و وزش باد (گاهی تا شدید)، گفت: آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم در این خصوص به عمل آید.

او گفت: در نواحی سردسیر بارش برف و مه و در نواحی کوهستانی، کولاک برف و مه، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و مسدود شدن برخی راه‌های روستایی پیش بینی شده و توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها از سفر‌های غیر ضروری و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کرده و ضمن رعایت نکات ایمنی، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار