همراهان عجیب مار و طوطی با مرد استرالیایی در خیابان!

پیاده روی مرد استرالیایی با مار و طوطی در خیابان های این کشور به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی عجیبی که یک مرد استرالیایی را در حال قدم زدن در خیابان با مار و طوطی نشان می‌دهد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است. در این ویدئو این مرد در حالی که یک مار را در دست گرفته و طوطی‌ای را روی شانه خود سوار کرده در حال قدم زدن در خیابان دیده می‌شود. او سپس پس از رسیدن به چراغ قرمز در حالی که مار را به دور گردن خود انداخته منتظر سبزشدن چراغ راهنما می‌ماند.

این ویدئو که توسط کاربری با نام «هِیلی روبِن» تهیه شده در تیک توک منتشر شد. این زن در شرح این ویدئو که در یکی از خیابان‌های سیدنی آن را تهیه کرد نوشت: «شوخی می‌کنید؟ به این مرد نگاه کنید. ظاهرا خوش می‌گذراند.»


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در تیک توک تاکنون بیش از ۴۰ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. برخی از کاربران حیرت خود را از اقدام این مرد جوان ابراز کردند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که آوردن حیواناتی مانند مار در خیابان خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز اقدام عجیب یک مرد انگلیسی که با مار پیتون خود در حال هواخوری در خیابان بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
این که ننداخت دور گردنش
آخرین اخبار