کسب و کارهای فناورانه حمایت می شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از حمایت تسهیلاتی و فنی کسب و کار‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات در استان خبر داد.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با ارائه مشاوره و معرفی تسهیلات مالی در قالب تسهیلات وجوه اداره شده و حمایت‌های فنی اعتباری رایگان، از افراد، تیم‌های نوپا و شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات استان حمایت می‌کند.

او افزود: تاکنون در کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده، با پرداخت تسهیلات ۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال موافقت شده است.

بهی با معرفی طرح بوم واره به عنوان طرحی کم هزینه و ساده برای حمایت از توسعه کسب و کار‌ها، تصریح کرد: در این طرح شرکت‌های نوپا و نوآور از خدمات حمایتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال بهره مند می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: این خدمات شامل خدمات میزبانی، پردازش و ذخیره سازی، نرم‌افزار‌های حسابداری و اداری، درگاه پرداخت اینترنتی، تبلیغاتی، حقوقی و انواع خدماتی که یک شرکت نوپا برای طی مسیر نیاز دارد، می‌شود.

او اظهار کرد: شرکت‌های نوپا می‌توانند برای بهره مندی از این طرح به درگاه اینترنتی ایران نوآفرین به آدرس irannoafarin.ir مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


بهی ضمن اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال روستایی و عشایری گفت: از محل منابع این طرح، تاکنون با اجرای ۳۸ طرح و پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی موافقت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون ۲۴ طرح توسعه باجه‌های پست بانک روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال تصویب و به بانک عامل معرفی شده اند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.