رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

کرونا تمام زوایای زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است

کریمیان گفت: در یک سال گذشته تمام جهان تحت تاثیر بیماری کرونا بوده و این بیماری به عنوان یک پاندمی تمام زوایای زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در یک سال گذشته تمام جهان تحت تاثیر بیماری کرونا بوده و این بیماری به عنوان یک پاندمی تمام زوایای زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است.

او ادامه داد: در یک سال اخیر همکاران ما به منظور مبارزه با بیماری کرونا، در صف مقدم پیکار با آن در کنار مردم و بیماران قرار گرفتند.

کریمیان بیان کرد: خوشحالیم که همکاران ما توانسته‌اند صادقانه و شجاعانه به مردم خدمت کنند و رضایت آنان را جلب نمایند.

او اظهار کرد: تقدیم چهار شهید سلامت، علاوه بر اینکه بالاترین افتخار برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام است، سندی معتبر از ایثار و ازخودگذشتگی در راه خدمت به مردم می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه نیز در ادامه این جلسه، گفت: با شیوع بیماری کرونا، مشقت و سختی خدمت در حوزه سلامت و جانفشانی و ایثارگری مجموعه همکاران دانشگاه به خوبی برای جامعه آشکار شد.

او ادامه داد: در ایام کرونا یک حماسه بزرگ و مشابه دوران دفاع مقدس شکل گرفت و مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا، از سلامت و جان مردم دفاع کردند.

هاشمی بیان کرد: کار در مناطق محرومی همچون ایلام بسیار سخت‌تر از مناطق برخوردار کشور است چرا که نیازمند کار مضاعف و چندین برابری خواهد بود.

او اظهار کرد: از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات، لازم است که توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت استان به واسطه محرومیت شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.