هشدار در خصوص فعالیت بازارچه‌های مناطق حاشیه‌ای اهواز

دبیر شورای سلامت اهواز نسبت به فعالیت بازار‌های شب و جمعه بازار‌ها و بازارچه‌های مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز در شرایط قرمز کرونا هشدار داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی  دبیر شورای سلامت اهواز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهر‌های قرمز تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند ما نگرانی‌های‌مان در خصوص فعالیت بازار‌های شب و جمعه بازار‌های اهواز و وضعیت بازارچه‌های کیان، پردیس و مناطق حاشیه‌ای شهر به ستاد مدیریت کرونا اعلام کرده‌ایم.

او با بیان اینکه پس از ساعت ۲۱ نیز محدودیت‌های تردد باید اجرا شود، افزود: وضعیت فعالیت بازار‌های شب و جمعه بازار‌ها در ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح و مقرر شد که دستگاه‌های متولی، قبل از شروع فعالیت بازار‌ها در محل حضور داشته باشند و از فعال شدن این بازار‌ها جلوگیری کنند.

احمدی‌بلوطکی بیان داشت: در گشت‌ها و بازرسی‌های مشترک، مشاهده می‌شود که برخی از اصناف همکاری لازم را ندارند و هنوز در بازار حضور دارند که جلوگیری از فعالیت این اصناف، مطالبه ما است و در شرایط فعلی، دستگاه‌های ذی‌ربط باید جدی‌تر در این زمینه ورود کنند و در صورت لزوم از قوه قهریه استفاده کنند تا این بازار‌ها کنترل شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار