رتبه دوم تیم دانشگاه آزاد اصفهان دراستارت آپ زالوی طبی کشور

تیم صنعت زالوی ایران از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان حائز رتبه برتر نخستین رویداد آپی زالوی طبی و صنایع وابسته کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دانشجوی دکتری تخصصی تغذیه دام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از گروه این تیم علمی گفت: در رویداد ملی استارت آپی زالوی طبی بیش از ۳۰ شرکت‌کننده و ۹ ایده خلاق ایده‌های توسعه‌ای خود را در زمینه زالو با ادغام تجربیات جدید و نتایج آخرین پژوهش‌ها به اشتراک گذاشتند که پس از داوری، ایده‌های برتر معرفی و از صاحبان ایده‌ها قدردانی شد.

سعید صفوی‌پور مؤسس گروه تولیدی صنعت زالوی ایران گفت: در این گردهمایی ملی با حضور متخصصان حوزه زالو در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ایده دانشجویی این واحد دانشگاهی حائز رتبه دوم ایده‌های برگزیده در نخستین رویداد استارت آپی زالوی طبی و صنایع وابسته کشور شد.

او گفت: با توجه به افزایش ارزش‌افزوده زالوی طبی صادراتی و گسترش فرهنگ استفاده از فرآورده‌های جانبی آن در کشور‌های مختلف در ایران، مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوردر حال توسعه فعالیت‌های خود را در این صنعت هستند.

مدیرعامل شرکت تعاونی پرورش‌دهندگان و تولید‌کنندگان زالوی طبی استان اصفهان گفت: این رویداد ملی در حوزه صنعت زالو به‌منظور بررسی مشکلات زالودرمانی، تکثیر و پرورش و تولید فرآورده‌ها نخستین رویداد استارت‌آپی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود