رونمایی از سردیس قهرمان وزنه‌برداری  المپیک

آیین تجلیل و رونمایی از سردیس بزرگداشت سهراب مرادی قهرمان ارزنده المپیک با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه‌خبرنگاران‌جوان از اصفهان،  آیین تجلیل و رونمایی از سردیس و تمبر سهراب مرادی قهرمان ارزنده المپیک در رشته وزنه‌برداری برگزار شد.در این مراسم، رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عباس رضایی استاندار استان اصفهان، محمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری حضور داشتند.

رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک  گفت: اصفهان نگین درخشان تمدن ایران زمین است، چون در دل این سرمایه هستیم قدر آن را نمی‌دانیم. نه فولاد و ذوب آهن بلکه فرهنگ و تمدن و ادب، اصفهان و ایران را در دنیا سر بلند می‌کند.

صالحی‌امیری تصریح کرد: اصفهان به تاریخ ایران اعتبار می‌بخشد و مردم این شهر باید قدر اصفهان را بدانند.
انسجام و همدلی ایجاد شده باعث شده اصفهان در مسیر توسعه و جهش قرار بگیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با تمجید از قهرمان ارزنده وزنه‌برداری اضهار داشت: علی مرادی در جامعه وزنه‌برداری یک مرد کم‌نظیر است. ورزشکاران زیادی در ایران وجود دارند، اما دلیل سفر به اصفهان و تجلیل از سهراب مرادی رسیدن به مرام پهلوانی او است.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری  اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ورزش یک پدیده اجتماعی است و مسائل زیادی در این پدیده تاثیرگذار هستند و الگو‌های رفتاری در جامعه به‌مانند سهراب مرادی می‌توانند جامعه را در مسیر اخلاق‌مداری قرار دهند.

او درخصوص اتفاقات ایجادشده برای سهراب مرادی گفت: قبول داریم که در چند وقت اخیر حاشیه بیشتر از ورزش برای سهراب مرادی ایجاد شده؛ اما تا به‌اینجا صبوری خوبی نشان داده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان گفت: ضمن اینکه در آینده از نام رسول معتمدی بیشتر خواهیم شنید و خودشان را به‌دنیا معرفی می‌کنند تا جا پای بزرگانی نظیر سهراب مرادی بگذارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار