سگ ولگرد قربانی شد تا مسیر ساماندهی گشوده شود/ پیگیری جدی دادستان فردیس

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از صدور دستور قضایی به منظور بازداشت عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین ناصرخاکی، دادستان فردیس از دستور قضایی به منظور شناسایی و بازداشت عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به انتشار فیلمی در فضای مجازی که حکایت از حیوان آزاری منجر به اتلاف سگ با خودرو داشت دادسرای این شهرستان با شکایت اداره محیط زیست شهرستان به این موضوع ورود و دستور توقیف و شناسایی و دستگیری فوری فرد خاطی را صادر کرد.

او با اشاره به این که حیوان آزاری هم در قانون و هم آموزه‌های اسلامی ممنوع بوده و دارای مجازات است، افزود: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور پیشگیری از وقوع این نوع اقدامات، احکام بازدارنده صادر خواهد شد.

دادستان فردیس گفت: همچنین با توجه به شکایت اداره محیط زیست مبنی بر افزایش سگ‌های ولگرد و مشکلات بهداشتی و بیماری‌های واگیر و درخواست ساماندهی و جمع آوری آن، دادستانی با توجه به تشکیل کمیته حراست از بهداشت و سلامت شهری دستور ویژه برای تشکیل این کمیته به منظور ساماندهی و جمع آوری سگ‌های ولگرد را صادر کرده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کاش این همه دغدغه مسئولین و مردمی که مدعی حیوان دوستی هستند فکری برای افرادی و انسانهایی میکردن که برای لقمه ای نان حلال هرشب و روز در کوچه و خیابان سر از سطل زباله ها در میارن و تاکمر در سطل زباله های شهر خم میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
آفرین .این دغدغه مسئولین از یک سگ و محیط زیست واقعا آدم فکر می کند در بهشت جاودان زندگی می کند که فقط مشکل آقایان سگ آزاری شد این همه ملت دارند از خیلی از مسائل رنج می برند درد دارند و آزار و اذیت میشوند آقایان ککشان نمی گزد ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه نبایستی مسئله سگهای ولگرد و آلودگی های ناشی از آنها با مسئله حیوان آزاری تداخل داشته باشد.به شهرداری محل زندگی مراجعه کرده و می گویم سگهای ولگرد شهر را جمع کنید می گن از اینکه به ما اتهام حیوان آزاری بدهند این کار را نمی کنیم اولا به نظر من این یعنی پاک کردن صورت مسئله بگردن ببینن دیگران جهت رفع مشکل چه کار کردن همان را اجرا کنند در هر حال سلامت انسانها بالاتر است
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تاقانون حمایت ازحیوانات تصویب نشه اتفاقی نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۷:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
مهرشهر کرج پر از سگهای ولگرد هست (انتهای بلوار ملت - بلوار ابن سینا و و منطقه اطراف ). گاهی اوقات چنان در خیابان وبلوار میدوند و هیاهو می کنند انگار ما به محل سکونت آنها اضافه شدیم .چند بار تماس گرفتیم انگار نه انگار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
حیوون آزاری چیز چندش آوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تو رو خدا یک تصمیم کلی بگیرید شهرهای دیگه رو هم جمع کنه تو شهرستان ساوجبلاغ شهر گلسار شهر کوهسار چهار باغ و شهر و روستاهای اطراف پر شده از سگهای ولگرد کسی هم به فکر نیست لطفا شبکه خبر پیگیری کنه خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
توروخدا یکی کاری کنه به خدا از دست سگ آرامش مونو از دست دادیم ،،یه سری آدم بیکار که خیلی دوست دارند ادای غربیهارو دربیارن نمیزارن این سگای ولگرد ومریضو جمع کنند،بابا همون اسلام گفته نظافت نیمی از ایمان است،،اخه این حیوان پر از آلودگی ومریضیو چرا تو شهر میون انسان‌ها بچه‌ها زندگی می‌کنه چرا کسی مسول نیست بهداشتم چیز خیلی خوبیه از سگ ولگرد و پر از مریضی خیلی بهتره،،واقعا من بچه ام جرات نداره تنهایی بیاد بیرون اونجایی که ما زندگی میکنیم پر از سگ حتی یه دفعه بهش حمله کرده بودند،،شبام که تا ساعت ۵ صبح واق واق میکنن،این پز روشنفکری رو کنار بزارین ،واقعا همه جارو به گند کشیدن من نمی‌دونم کی مسول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
یکی بایدامثال توروجمع کنه که چندش آوری
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۰۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
نفری دوتا ببرین عقیم کنین نشکل حل میشه.دلت هیچ کاری نمیکنه